Geoblog.pl    marianka    Podróże    Na kołach za koło - rowerem na Nordkapp    kemping!

kemping!

Norwegia
Norwegia, Skaidi

Gdy rano sie obudzilismy czulismy wielka potrzebe wziecia prysznica!
Do tego popsula sie pogoda (tzn rano bylo jeszcze pochmurnie, dopiero po poludniu bylo gorzej) i dalej bylismy dosc zmeczeni, wiec jechalismy sobie powoli.
Z wydarzen dnia nadmienic mozna tylko, ze zatrzymalismy sie w Oldersfjord, gdzie zaczyna sie droga na Nordkapp i jest sklep z pamiatkami, przy ktorym zatrzymuja sie cale autokary z Japonczykami i Niemcami. Byl to nawet smieszny widok, gdy obserwowalismy szturm Japonek z kalkulatorami w rekach na kase tego sklepiku:)
Wiedzielismy, ze w Skaidi jest kemping i chcielismy tam spac. Mimo, ze to malutkie miasteczko, szukalismy go dlugo, nie mowiac juz o tym, ze ludzie tez nas troche wprowadzili w blad. Nie mniej jednak, odnalezlismy go (i o dziwo byl bardzo bardzo tani) i gdy juz mielismy sie myc, dokonalismy strasznego odkrycia!
Kemping ten byl tak tani, poniewaz przy prysznicach znajdowal sie koszmar z moich snow - automat, ktory po wrzuceniu 10 NOK (troche ponad 5 zl) przez 4 minuty lal wode. To bylo okropne, nawet gdy ma sie 20 NOK:)
Zjedlismy porzadna kolacje wieczorem, dlatego tez kazdy z nas mial szalone sny w nocy. Rafalowi snil sie Czekierda, ktory uczyl nas latac na helikopterze:)